mandag 21. mars 2011

Takk for at jeg kan brukes......

I ti år har jeg jobbet som forsikringsrådgiver i Tryg Salgssenter på Steinkjer, og i de to siste årene også vært engasjert som instruktør for ny selgere ved hovedkontoret i Bergen. Ti flotte år i en jobb hvor man har fått vært med å gitt folk økonomisk trygghet om man skulle være så uheldig å fått skade på ting og helse. Spesielt de to siste årene som instruktør har vært givende.
I januar måtte jeg ta beslutningen om å si opp jobben pga helsemessige årsaker. Det fremstår som helt umulig å komme tilbake til en stilling hvor det kun er provisjonslønn og til dels ubekvem arbeidstid , sånn livet har blitt.

Heldigvis har jeg fått tilbud om å fortsette som instruktør på grunnkursene noen dager innimellom. Torsdag og fredag sist uke var jeg tilbake i Bergen igjen. Endelig fikk jeg følelsen av å gjøre noe nytte for meg igjen. Det er godt, etter lang tid på sidelinjen, å ha energi og krefter til å gjennomføre to intensive dager der :-) og ennå bedre å føle at man er ønsket til den jobben. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg får den muligheten av Tryg og Corporate Learning. Det betyr utrolig mye for meg, i en hverdag hvor det er nok av gråværsdager!

2 kommentarer: