onsdag 19. januar 2011

og Apple sjefen

I går tok jeg min dose med kontrast og nye CT-bilder. Nå er det bestemt hvordan de neste to månedene vil fortone seg i forhold til behandling, men jeg vet ingenting.
Dagene frem til legekonsultasjonen er lange, innholdsrike og fantasifulle, for mitt vedkommende. Dager i uvisshet om det har begynt å røre på seg igjen. Hva om det nok en gang går bra. Hva da? Kan jeg da bli helt frisk?
Vet at det bare er et år siden diagnosen, men med aggresiv, komplisert og lav differensiert, skulle det ikke vært så bra som jeg innimellom føler meg nå. Og legen skjønner ikke hva som skjer!
"Nei, du blir ikke frisk!" summer i bakhodet. Akkompagnert av: "det to av dere blir enige å be om, i mitt navn, vil jeg gi dere!" Kan det umulige skje, at jeg faktisk kan bli frisk?

Leste om Steve Jobs og hans vei med NET-kreft i bukspyttkjertel og påfølgende lever komplikasjoner. Han er faktisk det første menneske jeg vet om som har samme kobling (bukspyttkjertel og lever) som meg. Det har jo vært kjent en stund at han har kreft og tatt seg noen helse timeouter fra Apple. Men for meg virker det som at det har vært litt uklart rundt dette. Tror det er viktig å stå fram i nærmiljøet for folk flest og fortelle om "vår" kreftform og for kjendiser å stå fram i offentligheten. For oppmerksomhetens skyld.
Supert at Pål Trulsen og curlingforbunnet slår et slag for oss!!

Jeg vet i alle fall at jeg skal bidra på mine arenaer.

1 kommentar:

  1. Hei Petter , er ikke det et fantastisk løfte, som vår Far har gitt oss , tenk det , at i tro kan 2 eller 3 av oss bli enige om å be om full helbredelse i JESU navn , så stort. Jeg er med på det-
    Gud Velsingne dere.

    SvarSlett